lørdag 5. mai 2012

Høst, vinter eller vår???

I dag har vært en merkelig dag, først da vi stod opp var det solskinn (mye vind vel å merke), så kom regnet også kom til og med snøen og!!!!! Å sånn ha det holdt på hele dagen, tror han der oppe ikke helt klarer å bestemme seg for hvilke årstid vi befinner oss i.....

Så det har vært litt ulike aktiviteter i heimen. Var litt ute, så var vi inne å varmet oss litt, så ut igjen en tur og inn igjen for å få varmen i oss. Å sånn gikk nå dagen. Men litt har vi nå fått gjort for det om.

Jeg har fått malt ferdig møblene som skal stå i lekehytta, og mr. handyman har liset ferdig og laget ferdig leveggen. Så i morgen skal jeg vaske ut og innrede, gleder meg:-)

Kjøpte dukkeseng på Fretex for 50kr, som har blitt pusset og fått et nytt støk med maling.


2 stoler, en benk og et bord ble kjøpt på finn.no for 150kr, De har blitt pusset ned og fått noen strøk med maling.

Hylle kjøpt på Fetex for 20kr, pusset og malt.

Første strøk med grunning i går kveld. Bruker spraygrunning fra Europris.


Her har alt fått seg noen lag med hvit maling. Har også her brukt hvitmalings spray fra Europris, det må gjøres i litt flere omganger for at det skal dekke skikkelig. Men det går fortere å sprye enn å male med pensel syns jeg.


Vi fikk også besøk av foreldrene mine en liten tur i dag, de var inne for å se lekehytta. Kjekt med besøk:-)
Ellers måtte vi finne på litt inne aktivitet siden været ute var noe surt, så etter besøket var reist hjem ble det cup cake baking på kidsa og jeg.
Må prøve ut litt ulike oppskrifter før barneselskapene, så det passet perfekt å prøve en variant i dag. Det ble sjokolade cup cake med vaniljefrosting....mmmm kjempe gode:-)



Ha en fin lørdags kveld:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar