mandag 28. mai 2012

Til salgs

Etter vi har hatt litt opprydding her og der, har vi endel ting som vi håper andre kan få bruk for. Legger ut noen bilder og beskrivelser her, om noen er interesserte:-)


Carena stol som kan henges på bordplaten. Den er nesten ikke brukt, men er veldig praktisk å ha med seg på reise. Er lett å sette opp og tar liten plass sammenlagt.
150kr
NY Pris 400kr





Jeg fant plutseligt ut at jeg har 4 forskjellige bæreseler, så er nødt til å kvitte meg med noen av dem pga plass mangel.
En spesial sydd Mei Tai som kan brukes begge veier, fargen på reimene er mørke brun. Den er myk og behagelig i stoffet og godt å ha på seg. På bilde nr.3 viser hvordan du kan bære barnet i den.
400 kr
NY Pris 1000 kr




Et anet bæretøy jeg selger er Moby Wrap bæresjal. Nedenfor viser de ulike måtene du kan bære barnet ditt i dette sjalet. Jeg syns det var lett å bære barnet i dette sjalet, i og med det gir god støtte til rygg og skuldre.
250 kr
NY Pris 600 kr





Selger min nydelig formsydd halterneck brudekjole i farge Ivory for 1000 kr.
Bronsje i livet og lekre detaljer forran og bak på slep.
Kjolen er ca. str 40, det er snøring i ryggen så kan justeres inn og ut. (38-42)
Kjolen er brukt kun 1 gang, er renset og pent oppbevart.
Har også underskjørt med 2 ringer og kappe til salgs for 250 kr.
Og sko str 39 for 150 kr.
Kan og selger alt samlet for kr. 1200.








Selger også nydelig spesialsydd brudepikekjole i str 8år for 500 kr og brudepikesko med hæl og sølv hjerte forran str 33 for 150 kr.


2 kommentarer:

  1. Heisann. Er Bordstolen fra Carena fortsatt til salgs? Ønsker gjerne å kjøpe den.

    SvarSlett