onsdag 16. mai 2012

Permisjons og 17. mai

Då har jeg hatt min siste dag på jobb, skal ikke på jobb igjen før i august 2013 :-) Så nå hadde jeg tenkt å bruke de siste ukene på å gjøre klar til den lille + bli ferdig med bursdagsfeiringene, og slappe litt av. Meeeeeeennnn, det ser ut som det kan bli litt mer avslapping enn jeg hadde håpet på!!! Klarte jo selfølgeligt gjør en ugunstig vridning akuratt når jeg skulle gå fra jobb i går, det resulterte jo i at bekkene bare svikte helt!!! Klarer knapt gå med museskritt over gulvet og føles som hele meg revner på midten, har noe sinnsyke smerter i bekkenet for hvert skritt jeg tar :-(

Så i dag tidlig fikk jeg ringt kiropraktoren og fikk time. Så sa til han at jeg håpet han kunne trylle, for har ikke tid til dette!!! Kan knakk litt her og der, så nå håper jeg at har trylt det bort!!

Her er et magebilde fra i går, uke 37:-)


Det blir iallefall ingen vanlig 17. mai feiring på oss dette året, siden jeg ikke kommer så langt. Frister ikke så mye heller med dette været vi har her:-(
Vi må en tur å se på hun eldste som spiller i korps og skal gå i toget, de 2 minste syns det er kjekt å se på toget og ha flagg med seg. Vi parkerer bilen rett ved siden så jeg kan sette meg inn om jeg ikke klarer stå i lengden.
Men det blir nok ikke noe finstas på denne familien dette året, det blir på med regnklær for å se på toget og så er det rett hjem etterpå. Så får vi heller ta det som det kommer, orker ikke legge noen planer når været er som det er.

På forhånd Gratulera me dagen alle sammen og håper dere får en fin 17. mai feiring:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar