mandag 28. mai 2012

Jente lekegrind teppe

I dag har vi hatt familie selskap for 3 og 4 åringene. Og siden jeg hadde laget alt klart på forhånd og siden det var litt små kaldt ute i dag, satte jeg med forran symaskinen for å gjøre ferdig lekegrind teppe til jente. Så om det skulle bli jente er dette og klart nå :-)

Her er et bilde av teppet. Det går ann å bruke på begge sidene. Det er sydd av gamle dynetrekk, laken, kjoler og t-skjorte. Greit med gjenbruk:-)


I tillegg fikk jeg tid å sy min første vaffelsøm kjole. Var ganske enkelt egentlig, så blir garantert ikke den siste. Har ikke fått stroppene på denne enda, for må måle på snuppa og det må gjøres i morgen. Elsker mønsteret på dette stoffet, litt retro aktig:-)


Ellers vr det et vellykket selskap, stille og rolig med familien. Vi hadde pizza, ostekake og pavlova. Og barna var storfornøyd med gavene, som for det meste besto av Hello Kitty, Sabeltann og Cars utstyr:-)

Håper alle har hatt en fin pinse:-)

1 kommentar:

  1. Jeg merka og at det frista mer å sy nå når det var litt kjøligere... :) Har fått sydd litt i dag jeg og (kommer snart på bloggen). Veldig inspirerende å se på hva du får til med symaskinen!

    SvarSlett