lørdag 14. april 2012

Mange Prosjekter i hjemmet

Vi holder på med mange prosjekter på en gang her hjemme. Mr Handyman + min far holder på ute og jeg holder på med ulike ting på håndverk fronten.

Uteområde er siste rest av oppussing av huset vårt. Vi har gort alt fra bunnen av innvendig, så nå gjenstår bare opp shining av uteområdet. Tomta vår er på flere nivå og det meste er terrasse, men det øverste nivået begynte vi så smått i fjor sommer å gjøre om til lekplass for barna. Dette har vi tenkt å gjøre ferdig dette året.
Så i dag har Mr. Handyman og min far startet på trappen opp slik at barna klarer å komme opp fjellsiden uten uten hjelp.

I tillegg har de startet på lekehytte til de søte små. Den skal stå sammen med huske stativet og rutsje banen vi kjøpte i fjor sommer. I tillegg ønsker jeg at vi lager en liten bål plass som vi kan grille pølse på pinne i sommer.

Inne går symaskien for fullt. I dag har jeg akkurat avsluttet en lekegrinds pose som jeg startet på for en stund siden. Manglet bare kantbånd (som jeg fikk av min mor).

Den skal henge på lekegrinden og ha alle babylekene oppi, slik at det ikke blir liggende masse leker oppi grinda når babye skal være der. Håper bare den virker like bra som den er tenkt.


Ellers holder jeg på med en barselgave til en liten prinsesse på 10 dager. Bilder av den kommer senere, så gaven ikke blir avlørt før mottakeren har fått den.

Har og laget album fra barnas første leve år, som jeg har bestilt hos japan foto. Har planer om å lage fotobøker av resten av bildene, for har ikke fått framkallt bilder på MANGE år. Men det tar sin tid så får gjør det når jeg skal ha en sy pause.

Har flere sy prosjekter på gang som skal tas fatt på i kveld, så følg med:-)

Ha en strålende lørdags kveld alle sammen:-)

1 kommentar:

  1. Driftige er de begge to! Det blir kjempefint på "lekeplassen", å mye fint du syr av " gamle" tøy!

    SvarSlett