tirsdag 17. april 2012

33 uker tjukk i dag

Er i dag 33 uker og har 7 uker igjen. Har i det siste begynt å tenke på at det faktisk skal komme et nytt tilskudd i familien, er ikke så mye mer forberedt enn at tanken er der.

Merkelig hvordan det er, med nummer 1 var alt klart mange uker (om ikke måneder før). Med nummer 2, hadde vi ikke hatt tid til å rydde bort etter første mann (er 13mnd mellom de), så da var også alt klart.

Men denne gangen er det jo litt vanskeligere å planlegge i og med vi ikke vet hva det blir. Men nå skal det være sagt at vi har noe utstyr stående, fra de andre to, hos mine foreldre slik at det er bare til å hente det frem. Klær er det litt værre med, trodde jeg hadde mye klær liggende, men når jeg hentet frem kassene med barneklær var det bare 1 sett til gutt og 1 sett til jente i babyklær. Resten har vi gitt bort til venner og kjente. Så får satse på at vi får mye fint i gaver...hehe:-) Eneste vi har nok av er strikke klær, siden både mormor, farmor og mor mi strikker.

Ellers er formen "så der", har innsett nå at for å ikke måtte krype mot slutten, har jeg måttet be om mer kontor tid og mindre tid på avdeling på jobben (har til nå jobbet 80%). Så dette er siste uken min på avdeling, skal fra neste uke bare være på kontoret.
Sliter med bekken plager, kan ikke gå så langt før det kjennes ut som jeg blir delt på midten. I tillegg har jeg siden helgen begynt å sove dårlig, dette skyldes at jeg ikke klarer å ligge på ryggen lenger (får ikke puste da) og det å ligge på sidene for mye = vondt i ryggen = lite søvn.....+mega halsbrann hele tiden!!

Går i det store og det hele greit, men må være lov å klage litt nå når det nærmer seg slutten:-)

Bildet er av gravidmagen min i uke 33 fra alle 3 svangerskapene, så kan de som vi prøve å gjette kjønnet på babyen:-) (nr.1 er gutt, nr.2 er jente og nr.3 er ??)
Ha en fin kveld videre, nå er det loppe kassen for min del!!

4 kommentarer:

  1. Kjekt med et surprise-barn ;) Da får vi unger av samme årgang. Jeg skal ha i slutten av oktober.

    SvarSlett
  2. Ja litt annerledes å ikke vite:-) koselige, vet du ka du ska ha?

    SvarSlett
  3. Æ så fine så!! Spennende å sjå Kæ me tar imot denne gangen:-)

    SvarSlett
  4. Holder en knapp på gutt om magefasongen er av betydning ;)

    Klem

    SvarSlett