søndag 15. april 2012

Effektiv dag

For første gang på det jeg kan huske har jeg hatt ne hel søndag alene i huset. Den har jeg tilbrakt med symaskinen (og litt opptak av frustrerte fruer inni mellom). Jeg har fått sydd 2 bukser, ett skjørt, klippet opp alle biter til 2 lekegrindstepper.

Jeg har og laget bursdags invitasjoner til minste jenta sin bursdag (som ikke er før i begynnelsen av juni vel å merke), men tenker å ha bursdagen hennes i slutten av mai siden jeg har termin på hennes dag.
I tillegg har jeg laget noe stæsj til sjørøverbursdagen til mini Sabeltann, som er i begynnelsen av mai.

Her er et lite bilde ras fra dagens produksjoner:-)

Et retro skjørt laget av gamle sengetøy.



Apekatt bukse til den lille apekatten vår. Laget av stoff fra stoff og stil.


Og en ballongbukse til prinsessa. Ble noe lang i beina så må justeres litt på, før den blir tatt i bruk.


Kjekt å få vært litt produktiv av og til. Håper alle har hatt en fin søndag:-)

2 kommentarer:

  1. Så flink du er til å sy! Ser jeg skal spør deg om jeg lurer på noe :) Har ikke laget så mange barneplagg enda. Har mye oppskrifter og stoff liggende men tør liksom ikke helt å begynne... Virker litt vanskelig...

    SvarSlett
  2. Flink og flink, eg prøver meg frem:-) er veldig kjekt, men har perioder eg syr mye også kan det gå en stund uten noe. Liker å variere litt det eg gjør så eg ikke blir lei. Du er veldig kreativ selv, og henter inspirasjon fra bloggen din. Kjekt å følge med gamle kjente:-)

    SvarSlett