lørdag 26. januar 2013

Buzzador og shopping

I går var jeg på posten å hentet nok en pakke, like kjekt hver gang å få pakke fra posten :-)
Og inni pakken var dette....

10 pakker eple, jordbær og banan smoothie og 10 pakker eple og pære smoothie. Disse skal testes ut av småen og deles ut til venner med små barn.
Fruktsmoothie med 100% frukt.
Anbefalt fra 6 måneder.
Økologiske ingredienser.
Enkel å ta med over alt.
Alternativ til hel frukt eller snacks.
1 forpakning = 1 frukt.
Bra som mellommåltid eller dessert.
Praktisk poseforpakning.
Lett for barnet å spise selv.

Ønsker du å bli en buzzador sjekk ut linken her, og les mer om hva det innebærer.

Ellers har jeg vært å shoppa litt på salg, eller dvs fant 3 gensere til meg selv som ikke var på salg!! Men fant 2 plagg til minstå som var på salg. Har og vært på utkikk etter teppe til rommet hennes. Vurderte egentlig å hekle et selv, men siden det ble så dyrt med garn ble det til at jeg kjøpte et. Er veldig fornøyd med valget :-)

Er et rundt teppe i ulike lilla farger (beklager dårlig bilde, er tatt på kvelden med mobilen). Teppet er av merke Sebra og her kan du se mer av utvalget de har. Kjempe mye fint, kunne egentlig tenkt meg mye til barnerommet her fra, men pga av plassmangel må jeg begrense meg!! Teppet er kjøpt hos gamle TINY i byen, som nå er blitt Adr. Østervåg. Her har de en facebook side.

 En hummel sparkebukse i mørk lilla til 50%,
og en Katvig ull stilongs til 50% ble også med hjem fra denne butikken:-)

Til slutt må jeg bare vise hvor flink mor og farmor jeg har. Mor hadde har holdt et prosjekt hemmelig for oss en stund nå, men forrige helg når vi var på besøk der kom storebror løpende stolt ut med denne Kaptein Sabeltann genseren på:-)
Supert for en ekte Kaptein Sabeltann fans!!

Mor og farmor har og hatt et sammarbeids prosjekt der de har strikket Marius gensere og Marius heldress til barna. Jeg er bare så fornøyd med resultatet. Jeg er så heldig som har noen som er så flinke å strikke for meg. Siden det er noe jeg ikke helt har dreisen på selv!!!

Heldressen til minsta er i fargen lyng, hvit og lyse lilla. Fargene kommer dårlig fram på bilde, men den er kjempe fin på :-)

Genseren til mellomsøster er i en lysebrun tone og litt lilla, som er samme farge som buksa.

Storebror sin genser er i en gråtone, med blått som er lik buksa.

Ha en strålende lørdag, nå skal vi snurre film å slappe av :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar