mandag 26. november 2012

Kjekk helg

Denne helga har vi vært i dobbel 30 årsdag på Sandnes. Å du og du så kjekt det var å komme seg ut å "lofta håve" så me seie her :-) Eg hadde det knall kjekt med mye dansing og drøs med gode venner, glede meg til neste gang vi samles igjen.

Og selvfølgelig i den annledning måtte eg jo finne frem symaskinen å sy en ny kjole til meg selv. Det ble en redesign kjole denne gang, litt gammelt og litt nytt. Jeg fant frem en gammel t-skjorte som jeg syns var litt sprek og sydde på noe deilig veloure stoff jeg hadde kjøåt fra textart, og voila en ny kjole :-)
Ble litt strammere en jeg hadde tenkt, men alt går med en god hold in strømpebukse ;-)

Så har jeg sydd et legoteppe på bestilling til en gutt på 4(snart 5!)år. Det ble i turkis/blått med noen menner på utpå og helt hvitt inni. Det er lurest å ha noe ensfarget inni, slik at legoene er lettest å se for barna når de skal bygge med de.


Veldig praktisk å ha legoen i, så er det enklere å ta frem og ikke
minst rydde opp igjen etter barna har lekt.

Jeg fikk mef og en tur til kvadrat på fredag og unnagjorde litt shopping. Jeg fikk handlet jule antrekket til A2, finsko til A2 og A3, så nå gjennstår bare julekjolen til minstå. Noen som har forslag? Vil gjerne ha en som går i samme stil som storesøster, hun har, hun har en som ligner denne fra pom de lux i dusty purple. (storesøster har en fra en annen kolleksjon)
Bildet er lånt fra Pomp de lux sine sider.
 

Juleantrekket til A2 kjøpt på H&M. Buksen er ikke helt lik som på bilde, den har samme blåfarge nede på kanten som skjorta har.

Og med disse tøffe skoene til, kjøpt på skopunkten.
 
Storesøster har fått seg høyhælte sko fra accessorize, de falt i god smak:-)
 
 
Og på søndag var vi en tur i Kongeparken. Det var stor stas for de små, med pepperkake pynting, julepynt laging og gave fra nissen. En kjekk avsluttning på en kjekk helg:-)
 
 
Nå er det avgårde på syklubb til Marianne, ha en kjekk mandag alle sammen:-)

1 kommentar:

  1. Så praktisk med lego teppe! hva diameter er det på det? Flinke du! kjolen ble skikkelig stilig =)

    SvarSlett