søndag 17. juni 2012

Buzzador

For en stund siden ble jeg en buzzador. Det vil si at jeg får tilbud om å være med på ulike kampanjer med mulighet til å prøve ut ulike produkter. Det er valgfritt om du ønsker å delta på disse kampanjene eller ikke. Og for det om du melder deg på er det ikke sikker du blir trukket ut til å få prøve ut produktet heller.

For noen uker siden kom det opp en kampanje på en kaffi maskin, og siden vi har snakket om å annskaffe oss en kaffi maskin meldte jeg meg på denne kampanjen.
Og denne gangen var jeg en av de som ble trukket ut. Denne kampanjen kostet 800kr å bli med på, men verdien på pakken er 2300kr. Det er ikke ofte du må betale for å bli med på kampanjer, som oftes er det vareprøver vi som buzzer skal teste ut selv og dele ut til venner og kjente slik at de også får prøve produktene.

Så for 1,5 uke siden var jeg på posten å hentet pakken min fra Buzzador. En splitter ny TASSIMO kaffi maskin fra Bosch og i tillegg fikk vi med de ulike smakene som vi skal teste ut, Espresso, Cappuccino, Varm Sjokolade, Latte Macchiato, Latte Macchiato (less sweet), Chai Latte, Vanlig kaffi og Dark kaffi.


Maskinen er enkel å bruke, fyll vann i en beholder bak maskinen (dette trengs ikke å gjøre for hver kopp, det holder til flere kopper), legg kapselen på plass i beholderen og maskinen leser selv av en strekkode på kapselen, kaffien lages og er ferdig på et blunk:-)
Det passet perfekt at vi fikk maskinen nå, siden vi har hatt barsel besøk her den siste uken. Og jeg har benyttet annledningen til å buzze de besøkende. Min favoritt er Latte Macchiato, mannen liker best vanlig kaffi og barna elsket varm sjokolade. 3åringen spør etter kakao hver dag:-) Gjestene har likt litt ulike ting, noen likte godt den mørke kaffien, og cappuccinoen falt i smak hos andre.

Så jeg er veldig fornøyd med denne buzzador kampanjen:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar